Wednesday, March 9, 2011

你不知道的事

came across this song sometime ago while listening to radio.. e tune stuck to me throughout.. not knowing at all wats e song title..

sad songs always hav their ways of sticking and growing on mi...

for dunno wat reason today, i was humming this song all e way... determined as i am but until now i still cldnt find e MP3 for this song..

and also din noe e lyrics r so sad until i googled for it..

youtube full mtv for u..



and lyrics...


王力宏 - 你不知道的事

(作词:王力宏&瑞业 作曲:王力宏)


蝴蝶擦几次眼睛 再学会飞行

夜空洒满了星星 但几颗会落地



我飞行 但你坠落之际

很靠近 还听见呼吸

对不起 我却没捉紧你



你不知道我为什么离开你

我坚持不能说放任你哭泣

你的泪滴像倾盆大雨

碎落满地 在心里清晰



你不知道我为什么狠下心

盘旋在你看不见那高空里

多的是 你不知道的事



蝴蝶擦几次眼睛 再学会飞行

夜空洒满了星星 但几颗会落地

我飞行 但你坠落之际

很靠近 还听见呼吸

对不起 我却没捉紧你



你不知道我为什么离开你

我坚持不能说放任你哭泣

你的泪滴像倾盆大雨

碎落满地 在心里清晰



你不知道我为什么狠下心

盘旋在你看不见那高空里

多的是 你不知道的事



我飞行 但你坠落之际



ho~oh~~



你不知道我为什么离开你

我坚持不能说放任你哭泣

你的泪滴像倾盆大雨

碎落满地 在心里清晰



你不知道我为什么狠下心

盘旋在你看不见那高空里

多的是 你不知道的事

No comments:

Post a Comment